יום שלישי, 12 במאי 2015

קולקציית Crazy Summer- KEDS KIDS

 
בשבוע שעבר הוזמנתי להשקה כפולה של חברת KEDS KIDS בקניון אילון למה השקה כפולה? דבר ראשון השקת החנות החדשה והענקית של הרשת בקניון אילון בקומה השניה קומת האופנה (יש עוד 3 חנויות בגודל כזה של הרשת בקניון גבעתיים, בקניון בת ים ובראש פינה),דבר שני השקת קולקציית Crazy Summer- KEDS KIDS לכבוד אביב קיץ 2015!
 
אז קודם כל על החנות היא ענקית מזכירה קצת את החנויות בחו"ל מאוד נוח להסתובב ולמצוא בגדים מדהימים, אני זוכרת שבמהלך חופשת הלידה שלי היתי מסתובבת עם העגלה בקניונים ורוצה לרכוש לקטנה בגדים תמיד נתקעתי בכל מיני סטנדים עם העגלה שלה והיה לי פשוט לא נוח לקנות ולכן הרבה פעמים בחנויות קטנות פשוט ויתרתי. בחנות הזאת ההפך הוא הנכון פשוט כיף להסתובב ,החנות מחולקת לבנים 2-16 ,בנות 2-16 בסוף החנות מלחקת תינוקות 0-24 חודש, סטנדים של מבצעים מפוזרים בחנות ובאמצא שדרת נעלים לבנים ולבנות של שלל חברות בנוסף לקדס כמובן.
 
על הקולקציה עצמה:נתחיל בבנות בגדים מדהימים ואופנתיים העיצובים מאוד ישראלים בניגוד לרשתות אחרות אין לי ספק שחלק מהדגמים בכיף הייתי קונה גם לעצמי. הסטנד הראשון מורכב מרקמות אתניות וגלביות מאוד מתאים לשבועות שהולך וקרב... מאוד נוח ללבישה בדים נעימים למגע
הסטנד השני גינסים הכל נוח לביש מאוד לא עשוי מגינס אבל נראה כמו גינס .
סטנד של מארזי חיסכון של 3 חולצות או מכנסיים במחיר מיוחד ומשתלם  Mix & match זה נקרא גם לבנים וגם לבנות גם בביבי ניתן למצוא מארזים אלו. שנה שעברה קניתי המון כאלה לקטנה הכי נוח בעיקר עם האבא מלביש בבוקר הכל מתאים אחד לשני ולא צריך לחשוב יותר מידי מה ללבוש.
סטנד של שמלות מסתובבות של חברת לירם בתמונה אתם יכולים לראות את הדרי שלי עם השימלה המדהימה שלהם הכי פשוט מסתובבת ונראת מעולה ובמחיר מעולה של 50 שח!
בגדי ים לבנים ולבנות אקססוריז לבנים ולבנות.
נעלים וסנדלים מדהימים של מגוון חברות אני כמובן לקחתי לקטנה סנדלים של חברת מליסה!
לבנים חולצות פולו ,ברמודות,גינסים,חולצות כדורסל מיוחדות,כובעים, גם ליום יום וגם חגיגים לערב
החנות ענקית ובאמת מכילה המון כל אחת תמצא לילדים שלה בגדים מתאימים במחירים נוחים מאוד ,אני יכולה להעיד שאני מקבלת מדודה שלי כל שנה שקיות בירושה לקטנה הכל של חברת לירם וקדס הבגדים נראים כמו חדשים אחרי הרבה כביסות ,גן ולכלוך :)
ממליצה לכם לקפוץ לבקר!
 
תוצאת תמונה עבור תמונות קדס קידס


KEDS KIDS מציגה:
קולקציית Crazy Summer
לאביב קיץ 2015
הקולקציה עושה שימוש במגוון רחב של עולמות השראה המרכיבים מראה צבעוני, מתוק ורענן לעונה החמה
קולקציית אביב קיץ 2015 של מותג הילדים והתינוקות KEDS KIDS מציגה מגוון רחב של דגמים לבנים בנות ובייבי המשדרים חיוניות, שמחה וצבעוניות קיצית.
הקולקציה כוללת בגדים חגיגיים לצד בגדי פנאי בגזרות מיוחדות אשר עוצבו תוך הקפדה על איכות, רכות ונוחות. הפריטים עושים שימוש בשילובי בדים, בטקסטורות שונות ומציגים צבעוניות נעימה, קיצית, רעננה ועכשווית.
בגזרת ה-BABY ניתן דגש רב לעיצוב דגמים נוחים ורכים במיוחד, אשר מאפשרים הלבשה קלה וכל זאת, לצד אופנתיות וטרנדיות.
הקולקציה מחולקת לחמישה עולמות השראה הכוללים מספר קווים:
Funny trip
Funny Pop :
דגמי יומיום ופנאי בקבוצה שמחה ושופעת חיוניות. הקו עושה שימוש בקשת של צבעים שמחים בשילוב של צבעי פסטל ובדפוסים.
ההשראה מגיעה מכל מה שמזכיר "חופש" לילדים.
גלגלי ענק, גלידות ועוד. בקו נעשה שימוש בטכניקות שטיפה רכות, קרעים ואלמנטים כמו אבני חן וקפלים.
Candy World :
קבוצה פריטים בהשראת הקמפוס (קולג׳) ובצבעוניות חזקה של קשת בענן. פרטי הקו כוללים הדפסים בהשראת שנות ה-80, הדפסי בובות טרולים, פרצופים מצחיקים, סוכריות, נקודות, בדי פיקה ודפוסיA.O .
Dressy Flowers :
קבוצה לבנות הכוללת פריטים אלגנטיים באווירה קלילה של רומנטיקה קיצית, כמו שמלה מסתובבת פרחונית, או שמלת תחרה בקומות. הפריטים מעוצבים בהשראת אוירה של קיץ וקרנבל ועושים שימוש רב באלמנטים פרחוניים ובצבעי פסטל.
Surfing :
קטגוריית בנים בהשראת הים והגלישה. בין הפריטים ניתן למצוא הדפסים של גלשנים, דמויות מהים בצבעוניות כחול וטורקיז עם נגיעות של קורל ולבן.
Emotion
:Slow Rock
הקטגוריה עוצבה כולה בהשראת מים, נופים ועננים הבאים לידי ביטוי בדפוסים דיגיטליים מטושטשים, בדי ג'ינס דקים, רקמות בסגנון גלביה, שטיפות טאי דאי ועוד.
:Athletic Chic
קבוצת פריטים לבנות המאופיינת במראה ספורטיבי ילדותי ומתוק. בין הפריטים ניתן למצוא דגמים העושים שימוש בשילובי בדים כמו טול רשת, אלמנטים נוצצים כמו פייטים, שימוש רב בצבעי אפרסק, שמנת, אפור מלאנז' ועוד
Dolce VITA
קבוצה אלגנטית בהשראת הריוויירה של דרום צרפת ואיטליה. הקו שואב את השראתו מאוירת החופש וחופי הים וניתן למצוא בו שימוש באלמנטים כמו עיטורי פרחים, דפוסים של סירות ויאכטות, נקודות והדפסי פסים, שטיפת USED ליצירת מראה מכובס ועוד.
הקבוצה כוללת את קו ה-Monet בהשראת הצייר הצרפתי מונה. הפריטים מעוטרים בדפוסי פרחים אימפרסיוניסטיים דפוסי פרחים אימפרסיוניסטים בגווני ירוק, טורקיז, תכלת, ורוד וסגול.
Folk and work
קטגוריית הפריטים עוצבה בהשראת קמפוס לאומנויות ועושה שימוש באפליקציות, תפרים מיוחדים, שילובי בדים, תחרות, הדפסים בסגנון פולקלוריסטי ועוד. הצבעוניות הבולטת בקו הינה בצבעי קורל, סגול, אינדיגו, ג'ינס משופשף, קאמל, חרדל, אדום וכחול.
Explosion
Exotic Explosion :
הקו שואב את השראתו מהג'ונגל ומהנופים האקזוטיים. בקבוצה ניתן למצוא פריטים בדפוסים שבטיים, שילובי בדים, הדפסי חיות כמו לטאות, ציפורי פלמינגו, טוקן ועוד והכל בצבעוניות חריפה של וורודים, אדומים, צהובים, ירוקים וטורקיז.

:Dark sailor
קבוצה בהשראת דמות המלח החדש, המסתורי והרומנטי. בקו ניתן למצוא דגמים א-סימטריים, דפוסי צדפים והרים, צבעוניות מונוכרומטית ונגיעות צבעים מטאליים.
קולקציית אביב- קיץ 2015 ממשיכה את קודמותיה וכוללת את הקבוצות הייחודיות

Hits :
קבוצת פרטי אופנה טרנדיים במחירים אטרקטיביים במיוחד. בין הפריטים ניתן למצוא חולצות ג'ינס דקות, מכנסיים עם גומי במותן, חולצות טי מודפסות, מכנסי סקיני, מכנסי פרנץ' טרי, שמלות קיץ מחמיאות ועוד.
והכל במחיר של עד- 99.90 ₪

Must Keds :
מארזי פריטים שהם חובה בכל ארון של ילד במחירים אטרקטיביים ביותר. המארזים כוללים זוגות ושלשות של פריטי בייסיק כדוגמת מארזי טי שרט, מארזי טייטס, מכנסיים ועוד והכל בדפוסים ובצבעים קיציים.
מחיר המארזים נע בין 79.90-99.90 ₪.

Simply Soft:
קבוצה ייחודית בגזרת ה-Baby המתאפיינת בפרטי לבוש מפנקים ורכים במיוחד לשעות הפנאי בצבעים ובהדפסים נאיביים ומתוקים.
מחירי הקבוצה בין 29.90-59.90 ₪.

אודות לירם
חברת לירם, בבעלות משה זילברשטיין, נוסדה בשנת 1981 וכיום היא אחת החברות המובילות בתחום אופנת הילדים והתינוקות בישראל. לאורך שנות פעילותה, צברה חברת לירם מוניטין רב וביססה את מעמדה כחברה המפתחת מותגים בתחום אופנת בגדי הילדים והתינוקות, תוך הקפדה על עיצוב אופנתי באיכות הגבוהה ביותר וחדשנות שיווקית. משנת 1981 החלה החברה לשווק בגדי ילדים תחת שם המותג "לירם" והחל משנת 2002 הינה הזכיינית הבלעדית לשיווק המותג הבינלאומי המצליח, Keds Kids בישראל.
טווח מידות 4-16 | טווח מידות BABY NB-4 | טווח מחירים 29.90-199.90

   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה