יום ראשון, 3 במאי 2015

THE CHILDREN'S PLACE הקולקציה החדשה

הוזמנתי לקניון אילון המחודש להשקת הקולקציה החדשה של מותג האופנה האמריקאי לילדים
THE CHILDREN'S PLACE .קודם כל למי שלא ביקר בקניון המחודש בהחלט שווה קפיצה הכל חדש נקי ובגדול כל הרשתות הכי גדולות לילדים ולמבוגרים נמצאות שם החנות של THE CHILDREN'S PLACE שייכת למי שלא יודע לבעלים של רשת פוקס ובדומה לכל החנויות של הרשת דוגלים גם כאן בחנויות גדולות ומרשימות במקרה הזה גם ציבעוניות מאוד ובמחירים אטרקטיבים מאוד במהלך כל השנה.
את האמת זאת פעם ראשונה שאני מבקר בחנות THE CHILDREN'S PLACE הכרתי את הרשת רק ברכישות שעשיתי דרך האינטרנט הבגדים איכותיים מאוד ציבעונים ומדליקים במחירים ממש נוחים לילדים ולילדות בגילאי
0-14 החל מפריטי קז'ואל נוחים ליום יום ב- 29.90 ₪ בלבד ועד פריטים אופנתיים וחגיגיים החל מ- 39.90 ₪.
THE CHILDREN'S PLACEפותחת את הקיץ:%30 הנחה על כל בגדי הים והסנדלים לילדים
המבצע תקף על בגדי הים לבנים, בנות ופעוטות וסנדלים מקולקציית הקיץ של הרשת.
קולקציית בגדי הים לבנות מורכבת מסט של חלק עליון עם כיסוי מרבי מהשמש הכולל שרוול ארוך או קצר, לצד בגדי ים שלמים ובקיני.
קולקציית בגדי הים של הבנים כוללת מכנסי גלישה במגוון הדפסים, עם חולצה תואמת ומבד מסנן קרינה.
קולקציית הקיץ מרעננת, עשירה ומשלבת טרנדים בולטים ומובילים בעולם הילדים והתינוקות תוך שמירה על מראה אופנתי ומיוחד לצד נוחות והתאמה לצרכיו השונים של הילד. החנות מחולקת לבנים בנות ותינוקות באמצע בגדי ים ואקססוריז מאוד נוח למצוא ביוק מה שאתה צריך המוכרות מאוד אדיבות ועוזרות מאוד.
אני מרוב בגדים כל כך יפים לא ידעתי מה לבחור לקטנה ! חוץ מבגדים ליום יום ולבוש חגגי יש באמת הכל כולל בגדי ים מדליקים ,סנדלים וכפכפים,פיגמות הורסות,אקססוריז ,משקפי שמש,תחתונים וגרבים אפשר לעשות קניה מרוכזת לכל העונה זה מה שאני עשיתי :)
מיכל ריבקינד, מנכ"לית רשת THE CHILDREN'S PLACE בישראל:
"בימים אלו הרשת מציינת שנה בישראל ואנחנו שמחים להציג העונה קולקציה עשירה ומגוונת יותר מאי פעם. השילוב בין פריטי קז'ואל שיכולים להתאים ליום יום, לבין בגדים אלגנטיים וחגיגיים יותר, מאפשר לייצר לוקים שונים ומגוונים המותאמים לצרכים השונים של הילדים. בנוסף, העונה שמנו דגש על מחירים אטרקטיביים במיוחד המאפשרים להרכיב אאוטפיט שלם במחיר נוח".
Big Girls
כל הפריטים שהיא אוהבת בלוק הכי טרנדי!
קולקציית הבנות מציעה מגוון של שמלות לכל מטרה, החל משמלות חגיגיות בגזרה ישרה או מתנפחת עם תחרות, רקומות או פייטים ועד שמלות ליום יום מעוצבות וצבעוניות מכותנה או ג'ינס. חצאיות במגוון גזרות טרנדיות וחולצות תואמות, אוברולים נוחים וכיפיים במגוון הדפסים קיציים של פירות טרופיים ופרחים. חולצות מיוחדות עם אפליקציות כמו תחרות, פייטים, פרנזים או קשירה למראה אופנתי ומשודרג. מכנסיים קצרים עם דפוסים שונים או חלקים בשלל צבעים קיציים, טייצים צבעוניים, חצאיות עם מכנסיים לשילוב מושלם של נוחות ויופי ומכנסיים במבחר אורכים. מגוון פיג'מות ובגדי ים שלמים או ביקיני מעוצבים עם פרנזים, כיווצים ומלמלה לצד שמלות חוף למראה מושלם ואופנתי בים.
לקבלת TOTAL LOOK, כפכפים, סנדלים, כובעים, תיקים, אביזרי שיער ומבחר נרתיקים למשקפי השמש.
מידות: 4-14
חולצות החל מ- 29.90 ₪
טייצים החל מ- 39.90 ₪
שמלות החל מ- 59.90 ₪
חצאיות עם מכנסיים - 39.90 ₪
אוברולים קצרים - 69.90 ₪
מכנסיים קצרים - 39.90 ₪
פיג'מות - 59.90 ₪
נעליים החל מ - 19.90 ₪
Big Boys
קולקציה מגניבה ונוחה - לקיץ חם במיוחד!
קולקציית הבנים כוללת מבחר חולצות T מסוגננות וצבעוניות, גופיות ומכנסיים תואמים במראה ספורטיבי. חולצות מכופתרות חגיגיות עם דפוסי משבצות או חלקות, חולצות פולו בצבעים קלאסיים בשילוב צבעי ניאון ומבחר מכנסיים קצרים בגזרת דגמ"ח וצ'ינו בסגנון ספורטיבי או אלגנטי. מגוון פיג'מות, בגדי ים וחולצות נגד שמש להגנה מקסימאלית.
לקבלת TOTAL LOOK, מגוון אקססוריז: כובעים, סנדלים, כפכפים ומשקפי שמש.
מידות: 4-14
חולצות החל מ- 29.90 ₪
חולצות פולו- 39.90 ₪
מכנסי קצרים החל מ- 49.90 ₪
ג'ינסים - 79.90 ₪
פיג'מות - 59.90 ₪
נעליים החל מ- 19.90 ₪
Baby Girls
להעביר את הקיץ עם מגוון אפשרויות מתוקות ונוחות!
קולקציית התינוקות כוללת מגוון אוברולים מתוקים ונוחים במיוחד לימי הקיץ, שמלות בד מעוצבות ליום יום, שמלות חוף צבעוניות ושמלות חגיגיות. גופיות וחולצות בשלל דפוסים קיציים כמו אננס, גלידות או פרפרים וטוניקות צבעוניות בשילוב טייצים תואמים. מכנסי סקיני צבעוניים, גמישים ונוחים, חצאיות עם מכנסיים למראה אופנתי ונוח, גופיות וחולצות מעוטרות בשלל אפליקציות מתוקות ומיוחדות. מבחר פיג'מות נעימות, בגדי ים שלמים וביקיני לצד שמלות מגבת וחולצות נגד שמש להגנה מרבית.
לקבלת TOTAL LOOK, מגוון אקססוריז: נעלי בובה, סנדלים, כובעים, שרשראות, צמידים, כפכפים, תיקים, אביזרי שיער ומשקפי שמש לצד מבחר נרתיקים.
מידות: M6-T5
שמלות החל מ- 49.90 ₪
חצאיות החל מ- 59.90 ₪
חצאיות עם מכנסיים - 59.90 ₪
אוברולים קצרים - 59.90 ₪
חולצות החל מ- 29.90 ₪
פיג'מות החל מ- 49.90 ₪
נעליים החל מ- 19.90 ₪
Baby Boys
פריטים מדליקים לקטנטנים למראה כובש במיוחד!
הקולקציה כוללת חולצות T במגוון דפוסים מדליקים, חולצות פולו בצבעים קלאסיים או בצבעים קיציים וצבעי ניאון כמו צהוב וכתום. מבחר מכנסי דגמ"ח בעלי דפוסים צבאיים, משובצים או חלקים ומכנסי צ'ינו בשלל צבעים לשימוש יום יומי או חגיגי. חולצות מכופתרות משובצות וחלקות וסטים של מכנסיים וחולצות במראה ספורטיבי ונוח ליום יום עם דפוסי חיות ופסים. בגדי ים צבעוניים עם דמויות וחיות מעולם המים וחולצות נגד שמש תואמות.
לקבלת TOTAL LOOK, מגוון אקססוריז: כובעים, כפכפים, סנדלים ומשקפי שמש. מידות: 6M-5T
מידות: M6-T5
חולצות החל מ- 29.90 ₪
חולצות פולו- 39.90 ₪
מכנסיים קצרים החל מ- 39.90 ₪
ג'ינסים - 59.90 ₪
פיג'מות החל מ- 49.90 ₪
נעליים החל מ- 19.90 ₪
Newborn
ביגוד ראשוני, מעוצב ונעים לרך הנולד!
קולקציית NEWBORN מאופיינת במראה מתוק, עליז וקיצי המשלב פסים, פרחים, הדפסי חיות ונקודות תוך הקפדה על איכות ורכות הבדים לנוחות מרבית.
הקולקציה כוללת מגוון סטים לבנים ולבנות, אוברולים אופנתיים במבחר אורכים, שמלות מתוקות ונעימות, חצאיות, בגדי גוף עם דפוסים מדליקים ומכנסי אריג ארוכים תואמים, טייצים, פיג'מות ובגדי ים.
לקבלת TOTAL LOOK, מגוון אקססוריז: נעליים, גרביים, אביזרי שיער וכובעים.
מידות: M0-18
בגדי גוף החל מ- 29.90 ₪
סטים אופנתיים החל מ- 99.90 ₪
מכנסיים החל מ- 29.90 ₪
נעליים החל מ- 59.90 ₪

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה