יום ראשון, 15 בנובמבר 2015

אמא בחופשת לידה?

 
לפני שבועים הוזמנתי לקניון עזריאלי הוד השרון (לשעבר קניון מרגלית השרון) הינו קניון שכונתי אינטימי, חמים, קטן ובעיקר ממוקד.
הקניון משרת בעיקר את אוכלוסיית הוד השרון, וקורץ לערים הסמוכות והמושבים בקרבת מקום. האוכלוסייה בהוד השרון מורכבת מתושבים ותיקים וצעירים, ובהתאם לכך הקניון ממוקם בשכונת מגורים צעירה ומבוססת.
רוב מבקרי הקניון הן נשים אשר כוח הקנייה שלהן מורגש בשעות הבוקר ושעות הצהריים המוקדמות.
הקניון מספק מענה שירותי רחב לכל מבקר- מספרה שכונתית, סטודיו עדי ליופי ולטיפוח, עמדת מסירת חבילות דואר,  כללית-מרכז לבריאות האישה והילד ולכן יש בקניון הרבה אמהות לתינוקות, שופרסל, סופר-פארם ועוד. כל אלו מקנים לו את אופיו המיוחד וגורמים לקהל להיות נאמן ומתמיד בביקוריו בקניון.   היום הדר בת 3.5 בחופשת הלידה שלי הלכתי לקורסים בתשלום ורק חיפשתי מה לעשות
 ואין ספק שהיום  הקניונים בכל הארץ ללא ספק רואים את הפוטנציאל שיש באמהות בחופשת לידה והחליטו להקים עבורם מתחמים מיוחדים עם פעילויות מעולות וחינמיות ומסביב שלל חנויות מתאימות לתינוקות ולילדים בנוסף יש הרבה פעילויות חינמיות לילדים בקניון כמו שלל הצגות ופעילויות מוזיקה.
מידי יום שישי מתקיים בקניון יריד אוכל לשבת וירידי אומנים שתמיד כיף לבקר.
בנוסף קניון הוד השרון רואה כערך עליון את התרומה לקהילה ופועל למען מטרה זאת במהלך כל השנה.
הקניון תורם לקהילה באפיקים רבים החל מאימוץ מועדונית וכלה בשיתוף פעולה גופים קהילתיים ועירוניים בהוד השרון.
הקניון הינו הראשון בישראל שקיבל את אות נגישות ישראל לנכים על ביצוע כל ההתאמות הנדרשות על פי החוק. בנוסף, משתף הקניון פעולה עם עיריית הוד הקרון באופן שוטף, ודואג לתרום ככל יכולתו למען צרכי הקהילה וטיפוחה.
 
אז אם את בחופשת לידה אני בהחלט מציעה לך להגיע עם התינוק ועם חברה לימי הפעילות המצוינים בקניון ללא ספק תהני ותמצאי חברה טובה 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה