יום ראשון, 12 באפריל 2015

משחק "דמויות המשפחה שלי" על הרכב


מתנה מקסימה לדעתי לכבוד הפסח אישית וללא הוצאה כספית מרובה פשוט בוחרים את הדמויות של בני המשפחה במקרה שלי זה יצא ממש דומה! מקבלים את המדבקות עד הבית ומדביקים על הרכב אפשר לעשות את זה ביחד עם הילדים ואפילו לנקות כולם ביחד את האוטו ממש כיף גדול :)
http://www.thestickerfamily.co.il/
האמא הצרפתית שותה באלגנטיות כוס יין, האמא בניו זילנד שרה שירים לילדים, האמא בגרמניה מרכיבה את ילדיה על האופניים, באוסטריה האמא משחקת טניס והאמא הישראלית... עסוקה בסלולרי ובמחשב. כך עולה מנתונים שנמסרו מחב' "המשפחה שלי- מדבקות לרכב" המצביעים על המדבקות הפופולריות בכל מדינה.
אורנה שרף, מטפלת בפסיכותרפיה גופנית, מנהלת סניף ישראל של החברה הבינלאומית "המשפחה שלי- מדבקות לרכב": "בוחרי המדבקות במשפחה, הם בדר"כ הילדים. בחירתם היא מראה המשקפת את תפיסתם את דמות האם. תמיד קיים פער, בין איך שאני תופס את עצמי לבין איך שאחרים תופסים אותי. גם כשאנו האמהות, משקיעות בילדים הרבה אהבה, דאגה ואנרגיה, הם יכולים לתפוס אותנו כעסוקות בסלולרי ובמחשב. הפער הזה הוא טבעי, והוא מזמן אותנו לשיחה פתוחה דרך משחק, כייפי, משעשע, הומוריסטי ומשמעותי ליחסים במשפחה".
משחק "דמויות המשפחה שלי": 
לצורך המשחק, תוכלו לבחור דמויות מגלריית 100 הדמויות שמוצעות באתר "המשפחה שלי-מדבקות לרכב" או להמציא דמויות אחרות, שלדעתכם מאפיינות אתכם.http://www.thestickerfamily.co.il/
כללי המשחק:
שלב א'- כל אחד בוחר (בלב) את הדמות שמאפיינת אותו לפי ראות עינו. 
שלב ב'- כל אחד בוחר (בלב) את הדמויות שמאפיינות את כל אחד מבני המשפחה שלו (שנמצאים בעת המשחק). 
שלב ג'- עכשיו מגלים- כל אחד מגלה מה הדמות שהוא בחר לעצמו, ומה הדמויות שבחר לבני המשפחה הנוספים.
שלב ד'- שיחה פתוחה. מראש, וותרו על "הזכות להיעלב", וקבלו באהבה את ההזדמנות לשמוע מה חושבים עליכם, מי אתם עבור בני המשפחה וכמה אתם משפיעים עליהם. דברו על הפערים שבין הדמויות שנבחרו. קחו בחשבון שכמעט תמיד קיימים פערים, בין התפיסה שלי את עצמי ובין התפיסה של הסובבים אותי.
כשעושים את השיחה ברוח טובה, בפתיחות וללא שיפוטיות, גם אם נאמרים דברים בלתי צפויים- הם נאמרים מהלב, וזאת הזדמנות להקשיב. "משחק דמויות המשפחה שלי" הוא דרך נפלאה להעביר את ערב יום המשפחה, ובכלל ימים מגבשים בחיק המשפחה".
ניתן להשיג: ניתן להזמין בקלות דרך האתר 'המשפחה שלי- מדבקות לרכב' www.thestickerfamily.co.il , ברשת צומת ספרים, בחנויות צעצועים, בחנויות לרכב ובנקודות מכירה נוספות ברחבי הארץ (מציאת האזור המבוקש דרך הרשימה המתעדכנת באתר).
מחירים: מחיר מדבקה 9-15 ₪. לארגונים, וועדים וברכישה מרוכזת יתנו מחירים מיוחדים.
http://www.thestickerfamily.co.il/

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה