יום ראשון, 12 באפריל 2015

פסח ניקיון - ניקיון זה ניקול

אין ספק שפסח זה חג הניקיון , זה הזמן לעשות סדר בארנות להעביר את מה שקטן או ישן לתרומה, לעשות סדר בצעצועים ,לנקות בצורה יסודית מטבח ,חלונות ואת שאר הבית.
מכיוון ששנינו עובדים במשרה מלאה והקטנה שלי בגן אין לנו הרבה זמן לניקיונות בדרך כלל עושים זאת בעבודת צוות בימי שישי.
שבוע שעבר הדר חזרה מהגן ואמרה לי אמא צריך לנקות את כל החמץ ואבא צריך לעבור עם נר בפינות! לגבי הנר אני בספק לגבי החמץ אני גם בספק ככדי להוציא את כל החמץ מהבית שלי אני צריכה עוד בית אז גם זה לא ממש קרה אבל לגבי הניקיון מיד הוצאתי להדרי חבילת מטליות צהובות של ניקול והקטנה התחילה לנקות ביסודיות את כל הבית מיד הצטרפנו ועשינו יום ניקיון לכבוד החג.
יש כמה מוצרים של ניקול שאני משתמשת באופן קבוע וממליצה לכולם לנסות:
מטליות לחות לניקוי רצפה
למטליות הלחות לניקוי הרצפה נוסחה ייעודית לניקוי רצפה.
למטליות ריח נפלא שמעניק לבית ריח של ניקיון.
היתרון הגדול - שולפים, מנקים וזורקים.
היחידה עם פתח מיוחד למגב. 10 יח’
מטלית חכמה יומית - נשלפות אחת אחת פשוט מונח לי על השישי ובשימוש יום יומי פשוט ונקי
מטלית חכמה יומית זוהי הדרך החדשה לניקוי היגייני. מנקות ביעילות וניתנות להרטבה ולסחיטה. עם קופסת הצץ-רץ פשוט שולפים, מנקים כמה שרוצים ומתחילים כל שימוש ביחידה חדשה, מבלי להעביר את הלכלוך. קופסת הצץ-רץ מאפשרת למקם את הקופסא בצורה זמינה על משטח העבודה. 50 יח’
המוצר הכי גאוני! שקיות מזון גדולות - XL עם ידיות לקשירה
שקיות מזון גדולות עם ידיות לקשירה. מאושרות למגע מזון. נשלפות אחת אחת. - 200 יח’
ספוגית הקסם
לניקוי והסרה של כתמים קשים בקלות עם מים בלבד.מתאים לניקוי משטחים רבים כמו קירות, שקעים, שוחלנות ועוד. 6 יח
באופן כללי המוצרים של ניקול בדרך כלל במבצעים בכל הרשתות הגדולות המחיר לא כל כך יקר ובשבילי כל כך נוח ופשוט וחוסך המון זמן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה