יום ראשון, 12 באפריל 2015

פעילויות אביביות בחוה"מ פסח במשק ברגר, כפר הס

מועצת החלב ממליצה: פעילויות אביביות בחוה"מ פסח במשקים התיירותיים ברחבי הארץ
מועצת החלב מזמינה את הציבור לפעילויות חג אביביות בחול המועד פסח במשקים התיירותיים ברחבי הארץ ולהתנסות בפעילויות חווייתיות,להתנסות בתהליך החליבה, להשתתף בהאכלת בעלי החיים, לטעום מהמוצרים הטריים ועוד .
אנחנו ביקרנו במשק ברגר, בכפר הס משק ברגר מזמין אתכם לבקר ברפת וליהנות מאטרקציות המתאימות לכל המשפחה.  במשק תוכלו לבקר במכון חליבה, דיר כבשים , בריכת ברווזים, סוסים ומשפחת חמורים, ובפינת חי וליטוף עם מגוון רחב של בעלי חיים.בנוסף, תוכלו להתנסות בהגמעת עגלים יונקים בבקבוקים .הילדים והצעירים בנפשם יוכלו ליהנות בנוסף מיתר האטרקציות גם מפינת היצירה ופינת המשחקים.
ביום חופש שלקחנו כל המשפחה יחד החלטנו לקפוץ למשק ברגר בכפר הס ולחוות קצת מחווית המשק, הקטנה מאוד אוהבת חיות ולכן קפצה על ההזדמנות בשמחה מרחק כחצי שעה מתא נמצא המשק הפעלנו וויז והגענו ממש בלי בעיה ישנו שילוט מצויין שמגיעים לכפר הס, החננו את הרכב ליד דיר הכבשים אמרנו להם שלום ונכנסנו בריצה למשק, כבר בכניסה הודיעו לנו שכבר מתחילה חליבה וכדאי לנו להזדרז ובקיוסק תקבלו מעדן חלב :)
לאחר החליבה קפצנו לפינת היצירה קיבלנו שרשרת של פרה מעץ וצבעים קצר נחמד וכפי.

לאחר מכן עברנו לתחנה הבאה הגמעת עגלים יונקים בבקבוקים חויה מיוחדת גם לקטנים וגם לגדולים :) לא לפספס את זה
לאחר מכן קיבלנו בקראוון הטעימות מעדנים ושוקו לטעימות ובנוסף האכלנו גור חתולים קטן שרק נולד אין ספק שהוא נולד בגן עדן עבורו הוא עוד לא יודע את זה......

במקום ישנו גן שעשועים עם מתנפחים וכל מני גרוטאות שאפשר לטפס עליהם כמו אופנוע ים טרקטורון ישן בינתיים אנחנו ישבנו בפינת מנוחה בזמן שהקטנה לא הפסיקה להתרוצצץ ממקום למקום.

במקום גם פינת ליטוף עם ארנבונים חמודים שאפשר ללטף ולהאכיל כיף גדול! 
לדעתי המקום גדול עם המון חיות חוויה מדהימה לילדים  לחוות את חווית המשק החקלאי עם עוד קצת השקעה הוא היה יותר ממוווווושלם!
ימי ושעות הפעילות: 4-9/4 10:00-16:00 12/4 10:00-16:00
מחיר: 35 ₪  לאדם (מגיל שנתיים)
פרטים ליצירת קשר: 0504621483 גלית
אתר אינטרנט - www.meshekberger.co.il
איך מגיעים - מושב כפר הס ומשם שילוט מסודר עד לחניה

חג מוווווושלם ושמח !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה