יום רביעי, 3 ביוני 2015

LE BISTRO BAR-צרפתית בלב חולון

מסעדת LE BISTRO BAR שוכנת במתחם עזריאלי שבעיר חולון, מתחם חדש תוסס ומעוצב.
מסעדת לה ביסטרו בר מביאה לעיר בשורה קולינרית מרעננת באוירה נעימה ומציעה לסועדיה תפריט מגוון ללא פשרות. מנות שף, המוכנות על המקום, ובמחירים השווים לכל נפש.
בסופי שבוע ובערבים המקום מתמלא בזוגות ומשפחות המגיעות להנות מתפריט עשיר ומגוון ובאמצע השבוע המסעדה מהווה מקור משיכה לעובדי ארבעת המגדלים של מתחם עזריאלי החולוני.
הביסטרו החולוני, המשתרע על פני כ-500 מ"ר, ויכול לארח עד כ-170סועדים, מציע גם אירוח לאירועים וכמובן אפשרות להזמנת מנות טייק-אוויי הביתה.
למסעדה הגענו בשעת ערב באמצע השבוע, את פנינו קיבלה מארחת חביבה, אפשרויות הישיבה הן  רבות ומגוונות: בחוץ, בפנים, על הבר, ישיבה באזור שקט ואינטמי או במקום קצת יותר תוסס.
המסעדה מעוצבת בצורה אלגנטית וניכר שהרבה מחשבה הושקעה בעיצוב המקום.
למנות פתיחה בחרנו לטעום את סלט המדבר - סלט המורכב מירקות קצוצים טריים, ביצה קשה טחינה קרוטונים , נענע   ופטרוזיליה. מנה גדולה, עשירה בטעמים - בהחלט מומלץ!
מנת קרפצ'יו בקר - מוגש בתוספת אורגולה, פרמז'ן שמן זית וברוסקטות.
מנות הפתיחה ולחם הבית הנאפה במקום ומוגש לצד מטבלים היו פתיחה מצויינת לערב קולינרי מפתיע ומהנה.
הבייקרי השוכן בלב המסעדה מציע מאפים ולחמים הנעשים במקום, מקמח מחמצת, ולחם השאור הטרי.
למנה עיקרית בחרנו לטעום את סטייק הסלומון בגריל המוגש לצד פירה בטטה, הדג היה עשויי היטב אך המנה חסרה מעט רעננות בדמות סלט קטן או ירקות מבושלים.
מנת רצועות חזה עוף  עם פטריות ובצל מטוגן מוגש על מצע פירה בטטה. העוף היה מצויין, מתובל היטב. כמו במנה הקודמת גם כאן התוספות לא שידרגו את המנה   והיו קצת סתמיות.
התחושה היא שחובבי מאכלי הים היו נהנים קצת יותר מהמנות העיקריות שבהן מתמחה המסעדה, הן מבחינת איכות המנות והן מהמחירים האטרקטיביים.
לקינוח נהננו מעוגת גבינה פירורים לאא תוספת סוכר - מנה קלילה טעימה ובהחלט חתמה ארוחה נעימה.
המסעדה מתבלטת מעל שאר האופציות הקולינריות במתחם, בכך שמציעה למבקריה את מנות הדגל שלה מחבת פירות ים.
על מבחר המנות שיוצאות מהמטבח אחראי מי שהיה שמונה שנים סו-שף במלון שרתון, עימאד שורבגי. הוא גאה מאוד במיקס הצרפתי עם מגע ים תיכוני שהוא מעניק למנות שלו. "בסופו של דבר כולנו ים תיכוניים, הוא אומר, "מצד אחד אנחנו מציעים מנות עם ניחוח חוצלארץ כמו קרפצ'יו סינטה, ומצד שני מנה שהיא הכי ים תיכונית ישראלית בעיני, הכרובית בטחינה, שהיא מאוד פופולרית אצלנו".

לחובבי השתייה והאלכוהול מציע המקום אפשרויות רבות ומגוונות,קוקטיילים מכל הסוגים, בירות פופולריות ובירות בוטיק וכמובן מבחר של משקאות חמים מבית הקפה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה