יום רביעי, 3 ביוני 2015

מה לעשות בחופשת הלידה?

 
לפני שבועים הוזמנתי עם הקטנה למתחם פיצקל'ה מתחם מיוחד לקטנטנים בקניון שבעת הכוכבים בהרצליה  הדר בת שנתיים ו8 חודשים בחופשת הלידה שלי הלכתי לקורסים בתשלום ורק חיפשתי מה לעשות
 ואין ספק שהיום  הקניונים בכל הארץ ללא ספק רואים את הפוטנציאל שיש באמהות בחופשת לידה והחליטו להקים עבורם מתחמים מיוחדים עם פעילויות מעולות וחינמיות ומסביב שלל חנויות מתאימות לתינוקות.
בקניון שבעת הכוכבים המתחם ממוקם ליד שילב מוקף בדלתא ,צילדרנס פלייס, חנויות צעצועים ועוד הגישה ממש נוחה ממוקם ממש בכניסה לקניון
המתחם חווייתי לפעוטות ולהוריהם,מקיים מדי חודש עשרות סדנאות חינמיות, והפך לשם דבר בקרב הורים מכל רחבי הארץ. הסדנאות השונות שמות דגש על פיתוח עולמו החווייתי של הפעוט, עידוד וטיפוח כישוריו הרגשיים, התפיסתיים, היצירתיים והמוטוריים וכן על העשרת ושיפור הקשר ההורי עם הילד.
הסדנאות והפעילויות מועברות על ידי איריס זינגר, איריס יוטבת וגלי שחורי - בעלות ניסיון עשיר בתחום. יצא לנו לטעום מפעילות אחת של איריס אישה מקצועית מדהימה ומחבקת ניגשת לכל אמא ונותנת לה ולתינוק יחס אישי ממש כמו בקורס ששלימת בו מיטב כספך.
אז אם את בחופשת לידה אני בהחלט מציעה לך להגיע עם התינוק ועם חברה לימי הפעילות המצוינים בקניון ללא ספק תהני ותמצאי חברה טובה .
אני את חופשת הלידה הבאה שלי ללא ספק אבלה שם :)
מועדי הסדנאות:
ימי שני בשעות: 10:15, 11:00- סדנת "התפתחות בתנועה" בהנחיית גלי
בשעות 16:15, 17:00, 17:45 - סדנת "דואט עם תינוקות" בהנחיית איריס זינגר
ימי שלישי בשעות: 10:15, 11:00- סדנת "בקצב פעוט" בהנחיית איריס זינגר
ימי רביעי בשעה: 11:30- סדנת "מגע קולי עם תינוקות" בהנחיית איריס יוטבת
בשעות: 16:15, 17:00, 17:45 סדנת "לגדול בתנועה" בהנחיית גלי, לילדים עד גיל שנתיים.
סרטון איריס זינגר בשבעת הכוכבים
* יש להירשם לפעילות שעה מראש במתחם פיצקל'ה - קומת הכניסה.
קניון שבעת הכוכבים בהרצליה פועל שבעה ימים בשבוע, והפך ב-15 שנות פעילותו, לאחד ממרכזי הבילוי והקניות העיקריים של אוכלוסיית הרצליה, כפר שמריהו, רעננה, כפר סבא, הוד השרון, רמת השרון, נתניה ותושבי השכונות הצפוניות של תל אביב. הקניון מציע באופן שוטף מגוון אירועי תוכן איכותיים לכל הגילאים כגון: ירידי אוכל, הצגות, מופעים, סדנאות בישול, סדנאות יצירה, סדנאות לתינוקות והוריהם ועוד מגוון רחב של אטרקציות משתנות במהלך השנה.
קניון שבעת הכוכבים- שדרות שבעת הכוכבים 8 הרצליה www.7star.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה