יום רביעי, 18 בדצמבר 2013

הילד הוא גיבור הספר מתנה מקורית ואישית לגיל הרך


 
תמיד אנחנו מחפשים אחר מתנה מקורית יפה ומושקעת אני רוצה לספר לכם שבאתר הזה בהחלט אפשר לעשות זאת הקטנה שלי היתה כל כך שמחה לראות את עצמה בדף הראשון של הספר לדפדף בדפים וללחוץ על החיות אין ספק שזו מזכרת נהדרת גם לשנים הבאות שבו היא תוכל כבר לקרוא בעצמה ולהבין שהספר הוא עליה ושמות כל האהובים עליה מופעים גם כן בספר מומלץ מומלץ גם המחיר אינו גבוה במיוחד מתנה נפלאה.
מהו ספר אישי? 
ספר אישי זהו ספר מתנה מקורית לילד/ה שבו סיפור עלילה מרגש ומיוחד, שבו הדמויות המככבות הינן הילד מקבל המתנה עצמו ודמויות מעולמו הקרוב, כשהילד הוא גיבור העלילה. מתנה מיוחדת לילד/ה שהם הגיבורים לאורך כל החוויה. ספר מתנה זה הוא איננו אלבום עם אוסף תמונות אישיות, או סיפור חיים משוכתב וערוך.
מגוון הספרים לילדים שלנו עוסקים בנושאים מעולמו של הילד ומתאימים לאירועים כמו יום הולדת, פרידה מהגן, כניסה לבית הספר, לידת אח או אחות ועוד. ספר אישי הוא ספר מתנה לילדים, מתנה מקורית ומיוחדת שנשארת לכל החיים
איך זה קורה?
בספר המודפס, אשר מנוקד ומאוייר משבצים את שמו של הילד מקבל המתנה, כגיבור העלילה, וכן את שמות בני משפחתו, חבריו הקרובים ואף  דמויות מיוחדות מעולמו. בעת שמיעת הסיפור או קריאתו הילד מגלה שהוא הגיבור הראשי בספר המיוחד שנכתב במיוחד בשבילו. הפתעה, העשרת הדמיון, הזדהות עם התוכן והמסרים וחווית קריאה עשירה הם התוצאה.
מה צריך לעשות? 
ספר אישי – פשוט ומעשי!
כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחור ספר אישי מתוך הרשימה של ספרי הילדים המוצעת על ידינו בדף הבית, ספר שיתאים לאירוע אליו מכוונים את המתנה, למלא את הטופס המיועד לספר האישי הנבחר ולשלוח את הטופס אלינו. אנו כבר נדאג לכל השאר והספר, ארוז באריזת מתנה, יגיע בדואר לביתו של הילד (או לכל מקום שהמזמין יבחר).
ומה בנוגע לעלויות? 
מחיר ספר הוא 79/89 ₪ בלבד, כולל מע"מ לא כולל משלוח.
ניתן להוסיף את תמונת הילד לדף הראשון בספר, ללא תוספת עלות. מומלץ! 

 

אני בחרת בספר רכבת ההפתעות שלי
ספר מתנה לפעוט עם קולות של חיות, ספר מתנה עם קולות לילדים משמיע את הקול של כל אותן חיות האהובות על ילדכם
מתנה מקורית ואישית לגיל הרך, המיועדת ליום הולדת או לכל אירוע אחר, ספר מתנה אישית מאוייר בחיות שמחות ומשמיע את הקולות שלהן
הילד הוא גיבור המסע והקול כלול! ! !
איך נעצים את החוויה שבשמיעת קולות החיות האהובות על הפעוט? איך נעניק לו חוויה ייחודית ובו זמנית מזכרת נפלאה לכל החיים? איך ניתן לו מתנה אישית שבה הוא גם קורא וגם שומע?
"רכבת ההפתעות" הוא ספר מתנה אישית בו יוצא הפעוט לטיול ברכבת ביחד עם בני משפחתו הקרובים אליהם מצטרפים בזה אחר זה שש מהחיות האהובות עליו: הכלב, החתול, הקוף, הפילון ועוד. בספר מתנה זה יוכל הפעוט ללחוץ על פאנל מיוחד ולשמוע את קולותיהם של חיות אלו נסיעה זו היא במיוחד לכבוד יום ההולדת או לכבוד כל אירוע אחר בחייו של הילד גיבור העלילה.
חוויה מיוחדת לכל פעוט ופעוטה, מתנה אישית , ספר עם קולות לילדים , ספר עם חיות, מתנה מקורית לגיל הרך !
הסיפור חרוז בשנינות מיוחדת במיוחד להקראה לפעוטות בגיל הרך. סופר הילדים אלי כדורי שכתב את הספר מדגיש את המנגינה החוזרת בעת הקראת החרוזים.
לספר שתי גירסאות, האחת ליום ההולדת והשניה לכל אירוע, חג, סיום שנה בגן, או סתם כמתנה מקורית ומיוחדת. במידה והספר נרכש ליום ההולדת יש לציין זאת בטופס ההזמנה.

לְטַיֵּל מַמָּשׁ בְּתוֹךְ הַסִּפּוּר
בְּתוֹךְ הַצִּיּוּרִים
בֵּין הָאוֹתִיּוֹת וְהַמִּלִּים,
לְהַאֲזִין לְקוֹלוֹת
לִצְלִילִים,
לִפְגֹּשׁ אֶת כָּל הַמִּשְׁפָּחָה
לִפְרֹץ בִּצְחוֹק, וּבִקְרִיאוֹת שִׂמְחָה.
כָּל זֹאת וְעוֹד
נַעֲנִיק לַפָּעוֹטָה

מומלץ להוסיף את תמונת הילד או הילדה בעמוד הראשון של הספר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה