יום שלישי, 3 בדצמבר 2013

בייבי בננה מברשת שיניים: פתרון אידיאלי לקטנטנים

בייבי בננה

מברשות בייבי בננה - מברשות שיניים לתינוקות ופעוטות
 העשויות 100% סיליקון איכותי
המברשות המובילות בעולם מגיעות לישראל והופכות את צחצוח השיניים לפעולה פשוטה, מהנה ובטיחותית
רופאי השיניים ממליצים להתחיל בצחצוח השיניים של התינוק החל מבקיעת השן הראשונה, ובכך לסלק את רובד החיידקים שמצטבר באופן קבוע על השיניים, למנוע ריח פה, דלקת חניכיים וכמובן עששת.                                                
פעולה פשוטה זו מתאפיינת במקרים רבים בקשיים ובסרבנות עיקשת מצד הקטנטנים, וההורים מוצאים עצמם,  בוקר וערב, עומדים מול הפעוטות הדעתניים ומנסים בשלל דרכים לשכנע אותם לשתף פעולה ולצחצח את השיניים, למען בריאותם.
מברשות בייבי בננה שהפכו ללהיט ברחבי העולם, מגיעות לישראל כדי להעלות חיוך על פניו של כל תינוק, והופכות את צחצוח השיניים לפעולה פשוטה, מהנה, נוחה לשימוש ובטיחותית.
מברשות בייבי בננה הינן הבטיחותיות ביותר בעולם ומאושרות לשימוש על ידי ה-FDA. המברשות עשויות 100% סיליקון באיכות הגבוהה ביותר, אינן מכילות לטקס, ביספינול A, פתלטים וחומרים העשויים לגרום לאלרגיות, והן בטוחות לשימוש במקפיא ולניקוי במדיח כלים.
מברשות בייבי בננה הינן גמישות, רכות, ניתנות לכיפוף ומונעות אפשרות לפציעות בחיך, העלולות להיגרם על ידי מברשות הפלסטיק הקשיחות. המברשות קלות לאחיזה ומותאמות במיוחד לידיים הקטנטנות, והן תורמות להתפתחות מוקדמת של הרגלי היגיינת הפה וכך מונעות עששת בעתיד. המברשות אינן מתבלות, בהשוואה למברשות שיניים רגילות, הן מתאימות לשימוש החל מבקיעת השן הראשונה ועמידות למספר שנים בשימוש סביר. 
קיבלתי להתנסות את המברשת הקטנה כבר בת שנה יש לה 5 שיניים בפה וזה הזמן להתחיל לצחצח שינים ! דבר ראשון איך שהיא ראתה את המברשת היא התלהבה אין ילד שלא אוהב בננה
התחילה ללעוס ולשחק עם המברשת אני נתתי לה אותה באמבטיה כך שזה הפך למשחק משעשע במים ממליצה לכל ההורים שהילדים שלהם סרבנים לנסות !

• מברשות בייבי בננה עשויות 100% סיליקון באיכות הגבוהה ביותר
• מאושרות לשימוש ע”י ה – FDA
• אינן מתבלות (לעומת מברשות שיניים רגילות) ועמידות למספר שנים בשימוש סביר
• אינן מכילות לטקס, ביספנול A, פתלטים וחומרים העלולים לגרום לאלרגיות
• בטוחות לשימוש במקפיא, בטוחות לניקוי במדיח הכלים
• קלות לאחיזה
• תורמות להתפתחות מוקדמת של הרגלי היגיינת הפה וע”י כך מונעות עששת בעתיד

המוצרים הנמכרים בארץ:
מברשת ונשכן בייבי בננה- בין מברשות השיניים לתינוקות הנמכרות ביותר בעולם. המברשת מיועדת לגילאי 3 חודשים עד שנה והיא מנקה את החניכיים והשיניים מהסוכרים שבחלב ומסייעת למניעת עששת. שילוב של מברשת שיניים ונשכן עם ידיות אחיזה גדולות המונעות מצב של בליעת המברשת, ומאפשרות לתינוקות להחזיק את המברשת בכוחות עצמם וליהנות מכך. הידיות בעלות חיבור קל לתפסן או לרצועה.
מברשת בייבי בננה- מברשת לשיניים ראשונות, המיועדת לתינוקות מגיל 12 חודשים ומעלה. המברשת גמישה, ניתנת לכיפוף ומונעת אפשרות לפציעות בחיך, העלולות להיגרם על ידי מברשות הפלסטיק הקשיחות. בעלת ראש צר וסיבים דקים והיא מיועדת בעיקר לצחצוח שיניים.
מברשת בייבי כריש- מברשת שיניים ונשכן לתינוקות מגיל 3 חודשים עד שנתיים. שיני הכריש, שהם למעשה הסיבים של המברשת, מעסים את החניכיים, פעולה מהנה למדי עבור התינוק. המברשת יכולה להתייצב על הסנפירים האחוריים ולעמוד ליד הכיור, ממש כמו של אמא ואבא או האחים הגדולים. למברשת חורים בסנפירי הזנב המאפשרים חיבור לתפסן או לרצועה. המברשת נוחה לאחיזה במספר צורות.
אודות חברת בייבי בננה
החברה נוסדה בארה"ב בשנת 2007 ע"י סנדרה פיליפס. מברשת בייבי בננה הייתה המוצר הראשון שהושק ומאז נוספו כ-5 מוצרים נוספים של מברשות שיניים ונשכנים. המברשות זכו במספר פרסים: Mom's Best Awards (2009) ו- The National Parenting Center (2011). החברה מוכרת את מוצריה בכל ארה"ב ובכ-20 מדינות נוספות ברחבי העולם. 

מחיר: 49 שקל
להשיג:באתר www.babybananabrushes.co.il (הזמנות ומשלוחים חינם לכל הארץ), ניו פארם, מוצצים, טפליא ובחנויות הבוטיק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה