יום חמישי, 9 ביולי 2015

לכבוד יום העצמאות האיטלקי ביקרתי בפיצה דון פרדו

כבוד יום העצמאות האיטלקי קפצנו אני ומשפחתי לסניף הרצליה של פיצה דון פדרו
הגענו לסניף גדול יחסית עם הרבה מקומות ישיבה המשקיפים לחלון הכנת הפיצות אין ספק שמבחינת העיצוב הראיון גאוני ההורים והילדים שניהם התלהבו לחזות בתהליך ההכנה של הפיצה שלהם משלב הכנת הבצק זריקתו באויר ,מריחת הרוטב עגבניות,הוספת הגבינה, וכמובן התוספות 15 במספר וכמובן שניתן לשלבן.
הכל נעשה בצורה מאוד מקצועית, המקום מקפיד מאוד בניקיון התוספות מסודרות כמו חיילים בכלים וכל רגע דואגים לסדרם. העובדים יודעים גם להכין פיצה טעימה וגם לתת שירות מצויין ... 
הפיצה ממש טעימה. הבצק דק ואוורירי, יש המון רוטב עגבניות טעים וגבינה אמיתית חשוב לציין , הקטנה חיסלה במהרה משלולש ענקי :) הזמנו את הפיצה הענקית עם תוספות שונות בנוסף הזמנו סלט ירקות מה שלא סיימנו כמובן ארזו לנו לקחת הבית.
למי שלא מכיר קצת על הרשת:
ניר גלאם בעל הרשת נסע לכמה ביקורים באיטליה ראה איך זה נראה שם אהב מאוד את הרעיון של הכנת הפיצה לעיניי הקהל והחליט שזה מה שהוא הולך לעשות בארץ וכמובן להתאים את זה לטעם הישראלי !
"דון פרדו" הוקם על ניר גלאם בשנת 1998 בעיר פתח תקווה. "דון פרדו" כבש את לבבות תושבי העיר והפך לשם דבר בפתח תקווה. אין ילד שלא גדל על הפיצה של "דון פרדו" שהייתה ידוע בתור "הפיצה עם התינוק". 
לאחר תהליך מיתוג מחדש התינוק נעלם מהלוגו אך נשאר בזכרונות לקוחות רבים שגדלו על הפיצה שלנו.
כיום "דון פרדו" הינו מותג הפיצרייה המוביל בעיר פתח תקווה ובקניון סירקין. "דון פרדו" מפתח תיאבון ולא עוצר בעיר פתח תקווה. לאחרונה פתחה הרשת שני סניפים חדשים בהרצליה-רמת השרון ובקריית אונו. בקרוב הרשת תפתח עוד שני סניפים נוספים בכפר סבא ובראשון לציון."דון פרדו" הוקם על ניר גלאם בשנת 1998 בעיר פתח תקווה. "דון פרדו" כבש את לבבות תושבי העיר והפך לשם דבר בפתח תקווה. אין ילד שלא גדל על הפיצה של "דון פרדו" שהייתה ידוע בתור "הפיצה עם התינוק". 
לאחר תהליך מיתוג מחדש התינוק נעלם מהלוגו אך נשאר בזכרונות לקוחות רבים שגדלו על הפיצה שלנו.
כיום "דון פרדו" הינו מותג הפיצרייה המוביל בעיר פתח תקווה ובקניון סירקין. "דון פרדו" מפתח תיאבון ולא עוצר בעיר פתח תקווה. לאחרונה פתחה הרשת שני סניפים חדשים בהרצליה-רמת השרון קיים כבר שנה ובקריית אונו. בקרוב הרשת תפתח עוד שני סניפים נוספים בכפר סבא ובראשון לציון.
בשנים הקרובות בכוונת הרשת להתרחב בפתיחת עשרות סניפים במיקומים מובחרים ומרכזיים בפריסה ארצית.
פרטים נוספים באתר: http://www.donperdo.co.il/
צפו בסרטון של מנחם הורוביץ' מבקר בפיצה דון פרדו: https://youtu.be/NSva05p0LQc
טלפון למשלוחים - 1700-55-50-50 

תגובה 1:

  1. התיחסות עברינית נגד בעלי מוגבלויות ואף שימוש אלימות קלה לסילוק מהעסק
    אופיו של הבעלים גובל ברישעות לשמה

    השבמחק