יום רביעי, 4 במאי 2016

מנשא ONE של בייבי ביורן כי לבייבי שלי מגיע הטוב ביותר!

מנשא ONE של בייבי ביורן כי לבייבי שלי מגיע הטוב ביותר!


ברכישת חבילת לידה לתינוק אין ספק שמנשא זה אחד הדברים ברשימה וגם אחד היקרים שברשימה ללא ספק מוצר שמשתמשים בו המון עוזר להורים בהתנהלות בבית ולפעמים גם בהרדמות של התינוק.
דניאל הוא הילד השני שלי ולכן הידיים שלי חיבות להיות זמינות אם זה שאני לוקחת את הילדה מהגן או מסדרת את הבית המנשא הוא פתרון מעולה.
המנשא חייב להיות נוח לתינוק אבל גם חייב להיות נוח להורה זמן ממושך עם המנשא יכול לגרום ללא מעט כאבי גב ולכן לי היה חשוב לבחור מנשא שנוח לי לאורך זמן של הליכה או עמידה עם התינוק, נוח לשים אותו לבד ,ולהוציא אותו בקלות במידה והתינוק נרדם ואני רוצה להניח אותו במיטה ודבר נוסף ואחרון ניתן לנקות אותו בקלות במכונת הכביסה.
המנשא החדש אידיאלי עבור ההורים, שרוצים מנשא ארגונומי עם נוחות שאין דומה לה עם מגוון אפשרויות לנשיאת התינוק – מלפנים או על הגב, זה פשוט ונוח בכל העמדות.
מנשא התינוקות One נותן מענה החל מגיל לידה (מ-3.5 ק"ג) ועד גיל 3 (15 ק"ג) פותח בעזרת אורטופדים מובילים לילדים ומספק את התמיכה הנכונה לראשו הגדל של הילד, לגב ולירכיים שלו.
מאושר לשימוש ע"י המכון הבינ"ל למפרק הירך ונמצא כמספק את התמיכה הנכונה למותן של התינוק, וכמעודד את ההתפתחות התקינה של מפרק הירך.

המנשא מאפשר לשאת את התינוק בארבעה מצבים:
» פנים אל פנים: נשיאה אופטימלית לתינוק בן יומו כשהתינוק ממוקם גבוה על החזה של ההורה וקרוב ללב.
» התינוק פונה פנימה: נשיאה נוחה, בטוחה ונעימה בזכות עיצוב ארגונומי מתקדם.
» התינוק פונה כלפי חוץ: מומלץ מגיל 5 חודשים ומאפשר לתינוק לחקור את העולם.
» נשיאה קלה על גב: מגיל שנה, המאפשר נשיאה על הגב בצורה עצמאית וקלה.
מהתנסות במנשא החדש אני יכולה להגיד שהוא מאוד נוח ,עמדתי איתו בערך שעה יחד עם דניאל ששוקל עכשיו 8 קג בזמן שאחותו שיחקה בגן שעשועים לא היה לי קשה בכלל , במהלך הסופש נסענו לטיול ולקחתי אותו איתי הליכה של שעה וגם כן היה לי מאוד נוח ודניאלי הרגיש בביטחון ובנוחות ונרדם תוך דקות ספורות. נוח מאוד ללבישה ולהכנסת התינוק, הבד אוורירי ונושם לא היה לי חם איתו אז הייתי מבסוטה ואתם יכולים לראות בתמונות שהוא מבסוט .....
המנשא החדש הינו ארגונומי, עם תנוחה אופטימלית, עיצוב מתכוונן עם רצועות כתף מרופדות וחגורת מותן כדי לאפשר פיזור משקל אופטימלי. המנשא עשוי מכותנה משולבת בסיבי פוליאסטר, שילוב המעניק למנשא רכות וחוזק.
גיל ומשקל
מגיל לידה ועד 3 שנים, ממשקל 3.5 ק"ג וגובה: 53 ס"מ
משקל וגובה מקסימליים: 15 ק"ג, ו-100 ס"מ
חשוב! מינימום גיל לנשיאה כלפי חוץ: 5 חודשים. מקסימום משקל עבור נשיאה כלפי חוץ: 12 ק"ג.

מידע על הבד
כל הבדים נבדקו ואושרו בהתאם לתקן Oeko Tex Standard 100, class 1 - תקן הבטיחות המחמיר ביותר למוצרי תינוקות, והם בטוחים לשימוש, מגינים על עורם הרגיש של תינוקות ולא מעוררים אלרגיות.

טיפול במוצר
שטיפה במכונה בחום של 40 מעלות. יש לכבס בנפרד, ללא אקונומיקה ועם חומרים ידידותיום לסביבה.

בטיחות
עומד בכל התקנים האמריקאים והארופאים.
כל מנשאי בייבי ביורן בטוחים לשימוש ומעניקים בראש ובראשונה בטיחות לתינוק- תמיכות לראש, צוואר ועמוד השדרה.
חברת בייביביורן הינה החברה היחידה בעולם למנשאים המשתמשת בחומרי גלם בטוחים בתקן oeko tex 100 שהינו התקן המחמיר ביותר בעולם.

חברת BabyBjörn השוודית מספקת מזה 50 שנה מוצרים מעולים בדגש על בטיחות, איכות וסגנון. המשימה היא לפשט את הפעילויות היומיומיות של הורים וילדים ולהפוך את השנים החשובות ביותר בחיי הילד למהנות אף יותר. החברה פועלת בשיתוף פעולה צמוד עם רופאי ילדים ואורטופדים מומחים. השקת מוצר מתקיימת רק לאחר אישור רופאים מומחים מובילים ובדיקות מקיפות של מכוני בדיקה עצמאיים.
מתאים עד לגיל 3/ 15 ק"ג
מחיר: 890 ש"ח
https://www.youtube.com/watch?v=HDCZjvdDUQE
מוצרי בייבי ביורן משווקים ומיוצגים בלעדית בישראל על ידי בוגבו ישראל בע"מ.








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה