יום רביעי, 10 בפברואר 2016

חווית קניות במול 7 שדרות!

כל שבועים אנחנו עושים את דרכנו לאזור הדרום לבקר את סבא וסבתא ,עכשיו זה זמן נהדר לבקר בדרום להנות משדות ירוקים והמון כלניות
זה תמיד יוצא יפה בתמונות!
בדרך אני מזמינה אותכם לבקר בקניון חדש שנפתח בכניסה לשדרות רוב החנויות הן חנויות זולות שמתאימות לכל כיס 
במתחם ישנו גם סופרמרקט גדול בשם היפר כהן שאין בכלל ספק שהמחירים בו זולים משמעותית לעומת המחירים במרכז.
כיף לבזבז את הכסף במקום שאנשים זקוקים לעבודה ופרנסה . את ארוחת הבוקר שלכם תוכלו לעשות בקפה גרג צהריים וערב ב פיצה האט, בורגרים, בשר-בשר, ויפנית סושימוטו. בקיצור תכנסו לרכב לכו לעשות קניות לשבת תעשו טיול בטבע ותחזרו עם המון תמונות יפות בפייסבוק :)
מול 7 שדרות הוא מרכז הקניות החדש והגדול ביותר באזור עוטף עזה, ומשתרע על פני שטח של כ-11,000 קמ"ר. עבודות הקמת המתחם החלו בחורף 2013 והחנות הראשונה בו נפתחה בספטמבר 2015.
המרכז ממוקם בכניסה הדרומית-מערבית לעיר (על כביש 34), סמוך לתחנת הרכבת, וכולל עשרות חנויות מותגים, בתי קפה, סופרמרקט ותחנת דלק המשרתים את תושבי האזור כולו - וגם מחוצה לו. במתחם כ-500 מקומות חניה חינמיים, לצד כ-500 מקומות חניה (חינמיים גם הם) בתחנת הרכבת הסמוכה.
תמהיל העסקים במקום מבטיח חווית קניות במחירים אטרקטיביים ומזמין את המבקרים ליהנות מרשתות אופנה, מקומות בילוי ובתי קפה. כמו כן, נערכות בו באופן קבוע הפעלות, הצגות ואטרקציות לכל המשפחה (כמו למשל החלקה על הקרח), כחלק מהאווירה החמימה והמיוחדת המאפיינת אותו. ניתן להתעדכן לגבי כל אירוע בדף הפייסבוק של המרכז.
רשימת החנויות במול 7 שדרות: סופרמרקט היפר כהן, תחנת דלק תפוז, קסטרו, מקס-סטוק, סלקשיין, עידן 2000, בנא משקאות, מצעים יפים, חי-לי, מאניה ג'ינס, פיצה האט, בורגרים, בשר-בשר, תמנון, בייבי לאב, סושימוטו, קפה גרג, נעלי TOGO, קיווי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה