יום ראשון, 7 בדצמבר 2014

מתכוננים לחורף.....

לפני שהיתי אמא חורף היתה העונה האהובה עליי אבל אין ספק שחורף לא פשוט עבור הורים לילדים הנדנדות והמגלשות רטובות , צריך להעסיק את הילדים בבית, מחשיך מוקדם ובנוסף להכל הם חולים הרבה! החורף בפתח והשנה הוא צפוי להיות קשה מהרגיל. אני הצטידתי במארז של יומי לחורף במארז 100 דובוני גלי טעימים שהקטנה מאוד מאוד אוהבת אני משווקת לה את זה כממתק לכל דבר היא יודע שאני מרשה לה רק 2 דובונים ביום וזה הממתק שלה, את שאר הממתקים שהיא מקבלת היא מקבלת בצורת פירות וירקות כן כן אני יודעת למכור ולשווק.... 
אני לגמרי מרוויחה כאן 2 במחיר אחד גם סימתי עם הממתק היומי שלי וגם הילדה מקבלת ויטמינים ומינרלים שמגנים לה על הגוף מפני מחלות החורף.
סדרת מוצרי "יומי" מכילה רכיבים שנמצאו חשובים לבריאות ולחיזוק ההגנה הטבעית של הגוף - במיוחד בעונת החורף.
יומי הינו המותג המוביל בקטגוריית תוספי התזונה לילדים. סדרת מוצרי 'יומי' היא סדרת תוספי תזונה שפותחה במיוחד עבור ילדים במטרה להשלים עבורם את התזונה היומית המומלצת, בדגש על טעם וצורת מתן ידידותיים ואהובים על הילדים (דובונים). סדרת הוויטמינים לילדים מיוצאת לאירופה, דרום אפריקה וארה"ב זוכה להצלחה רבה ומהווה מקור לגאווה ישראלית. המוצרים מיוצרים בטכנולוגיה מתקדמת בתנאי GMP (תנאי ייצור נאותים) מתקדמים
חשיבותם של הוויטמינים והמינרלים לבריאותנו התקינה היא אחד הגילויים המרכזיים של המאה ה-20.  מחקרים רבים שנערכו בנושא מראים כי קיים קשר בין ויטמינים, בריאות ותחלואה .
לקראת עונת החורף, גובר הביקוש למוצרי חורף כגון ויטמינים ומינרלים ורכיבים צמחיים. מוצרי "יומי" מכילים מגוון רכיבים  שנותנים מענה לחורף בריא יותר.
 מארז יומי חורף מכיל:
יומי חורף - 50 דובונים בטעם פירות.
תוסף תזונה מיוחד לילדים המכיל אכינצאה ופרופוליס סמבוק שחור ופקעות ורדים. סגולתה העיקרית של האכינצאה היא תמיכה בהגנה הטבעית של הגוף, הפרופוליס מסייע לגוף במקרים של זיהומים שונים. 
יומי מולטי ויטמין -  50 דובונים בטעם ענבים. 
דובונים טעימים עם ויטמינים ומינרלים. מכיל 9 רכיבים תזונתיים, יומי מולטי ויטמין מעניק לילדים השלמה תזונתית בדגש על טעם וצורת מתן ידידותיים ואהובים על ילדים.
חוברת מידע - חוברת הדרכה בנושא החורף להורים מאת ד''ר מיכאל ויינפאס, רופא מומחה לרפואת משפחה ולרפואה אינטגרטיבית.                                                                                                                
כובע פליז לילדים - מתנה!

מוצרי "יומי"  כשרים בהשגחת הבד"צ מחזיקי הדת 

המלצת שימוש: דובון אחד או שניים ליום (יש לאכול יחד עם הארוחה)  

צריכה מקסימאלית: 4 דובונים ליום.  מומלץ לילדים מגיל 3 ומעלה
מחיר לצרכן 49.90 שקלים 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה