יום חמישי, 4 בדצמבר 2014

הבנים הולכים להשתגע על זה!

קפצתי לקניון שבעת הכוכבים השבוע לחנות של קדס קולקציה מגוונת ומדליקה קניתי לקטנה זוג סווטשרטים לחורף ב80 שח חליפות גן ב69 ש"ח ויש עוד המון מבצעים טובים בחנות  אבל משהו אחד פשוט תפס אותי !
קפוצ'ון המפלצות של Keds Kids  קפוצ'ונים הייחודיים נרכסים עד קצהו של הכובע ומגלים פרצוף מפלצתי המודפס על בד רשת מאוורר פשוט אדיר!!! זאת אני כאן מתחת למפלצת....
קדס קידס מצרפת קפוצ'ונים עם קריצה משעשעת לקולקציית חורף 2014-2015.  סדרת הקפוצ'ונים עשויה כולה בד פוטר נעים ומחמם והיא מגיעה במגוון צבעים בניהם בורדו, אפור, וכחול נייבי ובנוסף בשלל הדפסים ודוגמאות. כלל הקפוצ'ונים בעלי כיס קדמי נוח ופרקטי. על גבי הקפוצ'ונים החלקים ניתן גם להדפיס את סמל מוסדות החינוך ובכך לאפשר לילד לבטא עצמו גם בשגרת בית הספר.
ייחודיות הקפוצ'ונים מתגלה בעת רכיסתם המלאה שאף סוגרת את הכובע על גבי הפנים- במיקומן של הפנים מודפסים על גבי בד רשת מאוורר פניהן של המפלצות והדמויות המפחידות, כך שנוצרת מסכה משעשעת. בד הרשת מאוורר ומאפשר נשימה רגילה לחלוטין.
בין הדמויות המאוירות על גבי הקפוצ'ון ניתן למצוא גולגלות, רוחות רפאים, פרצופים מפחידים ואף את פניה של דמות הצפרדע המפורסמת מהמשחק הפופולארי "cut the rope".
 
 
  
טווח מחירים: קפוצ'ון חלק- 79.9 ₪ , קפוצ'ון מודפס- 99.9 ₪
טווח מידות 6-18
להשיג ברשת חנויות Keds Kids ובאתר kedskids.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה