יום שלישי, 26 בנובמבר 2013

מהו הריח הנפלא והמרגש ביותר שיש? אם חשבתם על תינוק קטן ורך, אתם לא לבד.

עוד מילדותי זכורה לי החנות של בודי שופ כמקום האולטימטיבי לרכישת מתנות לבת המצווה מסכימות איתי? תמיד היה כיף לקבל משם סלסלה עם כל טוב!
שמחתי מאוד לגלות כי בודי שופ יצאו 
בסדרה החדשה לעור התינוק, נבחר שמן הכותנה העדין כבסיס למוצרים. שמן הכותנה נודע בלחות וברוך שהוא מעניק לעור התינוק, והוא זה שהעניק לסדרה גם את שמה: " Baby Cotton ."
"לתינוקות יש את הריח הכי טוב בעולם" עם הקביעה הזאת באמת שקשה להתווכח...
כשתובנה זו מנחה את צוות Body Shop , יצא המותג בתהליך ארוך ומורכב של פיתוח סדרה חדשנית ומתקדמת במיוחד לתינוקות, בשיתוף פעולה עם המעבדות הפרמצבטיות של ד"ר פישר.
זוהי למעשה הפעם הראשונה שמושקת סדרה יוקרתית ואיכותית כל כך לעור התינוק. כל מוצרי Body Shop נולדים מהשילוב הייחודי בין פיתוח מדעי קפדני ובין הידע והאהבה לכל הטוב שבטבע. 
קיבלתי להתנסות 3 ממוצרי הסדרה:
שמפו לתינוק מסדרת BABY COTTON
שמפו מפנק ללא פרבנים וללא SLS לניקוי והזנה של עור הקרקפת העדין של תינוקך.
השמפו מועשר בתמציות של כותנה, וויט לילי וקמומילה בתוספת פנטנול ומרכיבי לחות מלטפים המסייעים להגנת הקרקפת ומעניקים חפיפה מפנקת ומרגיעה..וניחוח של רכות ורעננות. מתאים לשימוש יומיומי.
* ללא פרבנים * ללא SLS
* אל דמע * סנסיטיב * היפואלרגני * ללא צבעי מאכל


תחליב גוף לתינוק מסדרת BABY COTTON
נוסחה ייחודית המותאמת לעורו העדין של תינוקך המועשרת בשמן כותנה בשילוב פנטנול לטיפול ומניעת יובש העור ולהגנה מפני גירויים. התחליב מכיל מרכיבי לחות עדינים, ומרכיבים מרככים בתוספת ויטמין E ואלנטואין להענקת לחות ושמירה על עור בריא. שימוש בתחליב יותיר את עורו העדין של תינוקך גמיש, רענן ובעל ריח נעים. 
סנסיטיב * היפואלרגני


מוס רחצה לתינוק מסדרת BABY COTTON
פורמולה ייחודית ועדינה במיוחד ללא פרבנים וללא SLS לניקוי וטיפוח עורו הרגיש והעדין של תינוקך. המוס מועשר בתמציות מפנקות ומרככות של כותנה, וויט לילי וקמומילה בתוספת פנטנול ומרכיבי לחות מלטפים להרגעה והזנה של העור.
לאמבט מושלם מומלץ לסבן את התינוק בתנועות עיסוי וליטוף. לשטוף היטב וליהנות מניחוח נפלא של רכות.
* ללא פרבנים * ללא SLS
* אל דמע * סנסיטיב * היפואלרגני * ללא צבעי מאכל
דעתי על המוצרים: האריזות מאוד נוחות לשימוש אהבתי את המשאבה הכי נוח במקלחות עם הקטנטנים! העיצוב של המוצרים מדליק לילדים הגדולים יותר אפשר לספר שהולכים לעשות אמבטיה עם הכבשה שיפי ,הריחות מצויינים כיאה לד"ר פישר ובודי שופ,העור של הקטנטנה היה נעים למגע ונישוק!
כל מוצרי בודי שופ עוברים את הבדיקות הקפדניות והמחמירות ביותר, ומוצרים לתינוק נבדקים שבעתיים. כמו כן, כל המוצרים הינם היפואלרגניים, אינם מכילים SLS ונבחנו דרמטולוגית.
את כל מוצרי Baby Cotton מפארת הפרזנטורית החדשה שיפי, הכבשה הרכה –והצמרירית. שיפי היא פרי דמיונה של מאיירת ספרי הילדים האהובה הילה מעוז, ואפשר לפגוש אותה על המארזים ובמתנות השונות בחנות.
מוצרי Baby Cotton מבושמים בניחוח עדין במיוחד, הנועד להעצים את ריחו הנפלא והטבעי של התינוק ולא לטשטש אותו. כשתריחו את אחד ממוצרי הסדרה לא תוכלו שלא לחייך.
מעבר לצורך של אמהות לחפש מוצרי טיפוח איכותיים במיוחד לתינוקן, הסדרה החדשה מהווה הצלה אמיתית לכל מי שמחפש מתנה ליולדת הטריה. פרחים, כידוע, לא מומלץ
לשלוח לחדר הלידה, ושוקולד וממתקים... אנחנו לא באמת צריכים להגיד לכם למה הם לא רלוונטיים במיוחד. סדרת Baby Cotton היא מתנה יוקרתית ומשמחת לכל הורה ומעידה על
רוחב לב ואכפתיות.
מה בסדרה? תחליב לגוף וקרם פנים המכיל גם מסנן קרינה, שמפו וג`ל רחצה לאמבטיה,מוס עשיר לרחצה מפנקת במיוחד, שמן עיסוי מלטף, משחת החתלה איכותית ואפילו בושם
עדין ללא אלכוהול.
את סדרת Baby Cotton ניתן לרכוש בכל אחת בחנויות Body Shop , או להזמין ולשלוח
כמתנה לאם ולתינוק בכל מקום ברחבי הארץ.
לינק לאתר של בודי שופ- http://www.bodyshop.co.il/ 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה