יום שלישי, 26 בנובמבר 2013

חגיגות יום הולדת שנה

טוב את חגיגות יום הולדת שנה של הדרי תכננתי חודש מראש ,רשימת מוזמנים ארוכה של 60 איש ,רשימת קניות ארוכה שכללה 4 פעמים הליכה לסופר, הכנת 3 עוגות יום הולדת, קנית בגדים חגיגים לבעלת השמחה, ועוד ועוד ...... בכל זאת לא כל יום חוגגים יום הולדת שנה כמובן שהילדה לא מבינה על מה המהומה אבל להורים בהחלט חשוב שהכל יהיה כמתוכנן.....
דבר אחד נחסך לי נכנסתי לאתר היפהיפ והזמנתי את כל הדברים ליצירת אוירה מושלמת  הכל מגיע עם המשלוח חינם ובתוך שלושה ימים עד לבית הלקוח.
הקופסא הגיעה בערך שבוע לפני המסיבה הגדולה על הקופסא מדבקות חמודות ובפנים חגיגה אתם יכולים לראות בעצמכם כמה הדרי התלהבה הוציאה את המוצרים עשרות פעמים והחזירה לארגז איזה אושר!
למרות כל התכנונים על דבר אחד לא יכולתי לשלוט שעה לפני האירוע הקטנה התחילה להקיא ולהעלות חום blush אז כמובן לא התעסקתי בלצלם את השולחן היפה שאחים שלי ארגנו אבל אתם יכולים להיות בטוחים שיצא מדהים הילדים התלהבו מהמפל שוקולד שגם אותו הזמנתי באתר ובהחלט ישמש אותי גם באירועים הבאים , כל האורחים התלהבו מאוד אז תחסכו לכם כאב ראש ותכנסו לאתר HIPHIP!  
מתכננים יום הולדת ולא יודעם ממה להתחיל? חושבים על מסע התרוצצות בין החנויות נותני השירותים השונים בחיפוש אחר הפריטים נחוצים? יש פתרון!
הקונספט הוותיק של ארגון מסיבות נושא מאנגליה עושה עלייה ומציע את כל מה שרק חלמתם עליו במרחק הקלקה. אתר HIPHIP, בכתובת, www.hiphip.co.il , מושק בימים אלו ומציע פריטים מעוצבים, שנבחרו בקפידה, המחולקים לפי קטגוריות לאירגון ימי הולדת או אירועים לפי נושא –  וכל זאת, במקום אחד, מבלי להתרוצץ בחנויות ובמחירים נוחים לכל כיס. נוסף על כך, ובהתאם לסטנדרטים הגבוהים והאיכותיים של שירות לקוחות אנגלי 
בתחום חגיגות ימי ההולדת לילדים, האתר מציע מוצרים מיוחדים המותאמים לקונספט לפי בחירת הלקוח, תוך חשיבה מקיפה על כל אחד מן הפרטים מהגדולים ועד הקטנים ביותר.
יעל ופול קהלני, יזמי האתר, דאגו לבניית שלל העיצובים והנושאים המיוחדים כך שכל חלק בחגיגה ישלים לכדי יום ההולדת המושלם לחוגג או החוגגת הקטנים.
קונספטים כוללים עיצובים של Hello Kitty, נסיכות מהאגדות, פיראטים מתוקים או פיראטיות ורדרדות או טרקטורים צבעוניים במסגרת הנושא "כאן בונים" לגברברים הקטנים. כמו כן ניתן למצוא מכונות להכנת סוכר "שערות סבתא" ואפילו מיכל הליום לניפוח בלונים ליום ההולדת.
בתחום עיצוב האירועים המיוחדים למבוגרים – ניתן למצוא מוצרים לימי הולדת לפי גיל, מוצרים מגוונים למסיבת רווקות, מוצרים למסיבה מקסיקנית, מסיבות לפי צבעים ועוד נושאים המתאימים כמעט לכל נושא נחשק אפשרי. החשיבה על המוצרים הנלווים באתר נעשית בצורה המקיפה והמושקעת ביותר ובכך, הופכת כל אירוע לחוויה בלתי נשכחת לחוגגים ולאורחים.
באתר ניתן למצוא גם אריזות הפתעה שונות המותאמות בהתאם לאירוע.
בנוסף, מפעילה החברה בלוג עשיר עם תכנים רבים, צבעוניים ומגוונים בנושאים השונים של ארגון מסיבה.
לדברי יעל ופול קהלני, מייסדי אתר הקונספט HIPHIP, עיקר תרומתו של האתר נמדדת לא רק בפריטים המעוצבים אלא בתכנון מראש, החיסכון בזמן, היצירתיות והמקוריות אשר יהפכו כל מסיבה, לכל גיל לבלתי נשכחת.

שירות לקוחות: 09-9744717
שעות פעילות: ימים א'-ה' בין השעות 09:30-18:00 וימי ו' בין השעות 09:30-13:00

תגובה 1:

  1. המשלוחים שלהם לא חינם !!!! זו הטעייה לא יפה באתר ובפרסומים שלהם !
    כשמגעים לשלם בקופה זה חינם רק מעל 199 ש"ח, מתחת זה עולה 20 ש"ח.

    השבמחק