יום שני, 13 באפריל 2015

הקוף שיוציא את הילדים מהטאבלט

מגוון המכשירים המאפשרים צריכת מדיה הולך וגדל וכולל טלוויזיה, טלפונים חכמים, טאבלטים, מחשבים ניידים, וידאו ואינטרנט.מלבד היתרונות יש גם הרבה חסרונות הרי שבשנים האחרונות מחקרים רבים קושרים בין חשיפה ממושכת למדיה לבין בעיות בריאותיות בקרב תינוקות ילדים ונוער  כמו השמנת יתר ,בעיות חברתיות ,לחץ דם ,חילוף חומרים ועוד.

בתקופה שלי את מרבית הזמן לאחר הגן ובית הספר הינו מבלים במשחקים בחוץ ולא בבית, משחקים כמו חמש אבנים, גולות, מחבואים תופסת, משחקי כדור,גומי.

הילדים של היום ככל שהם גדלים בגיל הם פחות ופחות נמצאים בחוץ ומוצאים אנרגיה ויותר במחשב ובטאבלט משחקים עם חברים וירטואלים..... ולכן ששמעתי על המוצר הבא ישר נדלקתי!

חברת Lil’ monkey   שמה לעצמם מטרה לייצר מוצרים שיגרמו לילדים לצאת החוצה ולהיות פעילים Keeping Children Active-  ילדים בתנועה! שילוב המשחק האינטראקטיבי והפיזי מעודד ילדים לתנועה!


כיפת הטיפוס של "Lil’ Monkey" הינו מבנה רב ממדי, חזק ויציב עם מרחב גדול לטיפוס, התנדנדות ואף יכול לשמש כ"אוהל משחק" כשהוא מכוסה בסדין.
המוצר מהפכני, מחבר לראשונה "מציאות רבודה"  עם תחום משחקי חצר ומאפשר לילדים להיות פעילים פיזית בזמן שהם גם אינטראקטיביים במכשירים הניידים 
ומבחינה זו מהווה חידוש והתפתחות בתעשיית הצעצועים. הדגם והטכנולוגיה רשומים בפטנט.
מוצר שמשלב מציאות רבודה במשחק -   מורידים אפליקציה שנקראת lil monkey ומשלבים אותה יחד עם המתקן עצמו ומתחילים לרדוף אחרי הקוף. ילדים חולים על זה הורדת האפליקציה היא ללא תשלום ובמהירות,רואים את הקוף באפליקציה, את הקוף צריך לתפוס הוא מקפץ סביב כיפת הטיפוס . 
סרטון הדגמה למוצר -http://www.lil-monkey.com/

חשוב לי מאוד לציין בגאווה  שפיתוח ישראלי שמשלב שני פטנטים ישראלים רשומים. 
פותח ומיוצר בישראל ומופץ למדינות כמו קנדה, ארהב, ספרד, אנגליה, איטליה, גרמניה ועוד......
 בראש החברה עומדים עידו קליין 14 שנה בעלים של חברת צעצועים בסין , כמו כן, כלכלן (בוגר אוניברסיטת בן גוריון ) ובעלים בחברות לפיתוח כגון - , Toy Monster Ltd. Shanghai ועוד... ו אלון לביא מהנדס תעשייה וניהול (בוגר תואר ראשון ושני בבינה מלאכותית מאוניברסיטת בן גוריון), מתמחה ב - פיתוח והטמעה של מערכות ERP ובינה עסקית, בעל ניסיון של כ - 15 שנה בהונג קונג וסין, בעבר בעלי חברת ALGO-MATRIX Consulting Ltd., מנהל קו ייצור Intel Israel (FAB18 / FAB28) ועוד.
מטרת Lil' Monkey™ היא להפוך למותג בינלאומי מוביל בתעשיית הצעצועים , תוך שימוש ויישום בטכנולוגיה מודרנית כדי לפתח צעצועים אינטליגנטיים ואינטראקטיביים. הפילוסופיה העסקית של החברה היא לפתח מוצרים עם בידול (Point of Difference) מהמתחרים בכמה פרמטרים: בטכנולוגיה, בפונקציונליות, Play value (ערך משחקי) ועלות.
המוצר זוכה בתחרויות צעצועים בעולם 
ערך המשחק: משפר כישורים קוגניטיביים ,מוטוריים וחברתיים. גורם לילדים לצאת קצת החוצה ולשחק בחוץ לעשות קצת פעילות גופנית ולשחרר שרירים.
ומגיע עם אפליקציה להורדה כך שכדי לשחק את המשחק על המסך, הילד חייב לצאת החוצה ולהיות פעיל על המתקן.
מותאם לגילאי  3-6, גובה: 118 ס"מ,  רוחב: 170 ס"מ  משקל  6.50 ק"ג 
המתקן מתאים ל3 ילדים בו זמנית.
עומד בתקני בטיחות ישראליים.
פשוט להרכבה: עד 30 דקות הרכבה.
תוכלו כאן לראות קצת תמונות מההרכבה לקח לנו בעבודת צוות משהו כמו 20 דק
 
 
 
הבנות מאוד מאוד נהנו ללתפס על המתקן לעבור מעמוד לעמוד להיתלות עליו שהתחיל להיות קצת קריר פשוט לקחנו שמחיה גדול כיסינו את המתקן והוא הפך בין רגע לאוהל הכי מגניב שיש!
העלות שלו היא  495 ש"ח


כרגע ניתן להשיג און ליין באתר www.toyz.co.il  ובהמשך בכל חנויות הצעצועים בארץ

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה