יום רביעי, 4 במאי 2016

הילדים מצאו אפיקומן: מה נקנה להם מתנה?

הילדים מצאו אפיקומן: מה נקנה להם מתנה?
חול המועד הוא הזמן בו הילדים דורשים מההורים לממש את מתנת האפיקומן שהובטחה להם בליל הסדר. אז מה קונים? בגד, ספר, משחק?
ספר חדש בסדרת "הספר הראשון שלי": דינוזאורים

"דינוזאורים" מאת אלכס פרית, בהוצאת "דני ספרים", הוא ספר נוסף בסדרת "הספר הראשון שלי". זהו הספר המושלם עבור ילדים הרוצים לדעת הכול על הדינוזאורים ועל יצורים קדומים נוספים. הוא מלא בתמונות מקסימות ובהמון עובדות מרתקות, הכתובות בצורה פשוטה וברורה עבור הקוראים הצעירים והסקרנים.
אוכלי עשב ענקיים, טורפים אכזריים ויצורים מעופפים – דינוזאורים אלה שוטטו בעבר הרחוק על פני כדור הארץ והיו שליטיו הבלעדיים. הילדים ילמדו על תקופת הדינוזאורים, מהיכן הגיעו, על השלד שלהם ועל גופם. הם ילמדו שהם בקעו מביצים, על קרבותיהם האכזריים, על מעופפי השחקים ואלה שהיו מתחת לפני המים, על המקומות שחיו בהם ואפילו על מה שקרה להם והביא למותם.
סדרת "הספר הראשון שלי" מביאה לקורא הצעיר שלל נושאים מרתקים בצורה נגישה לראשית קריאה, צבעונית ועמוסה במידע חשוב.
"הספר הראשון שלי: דינוזאורים" מאת אלכס פרית, איורים: לי קוסגרוב, מאנגלית: חגי ברקת, הוצאת "דני ספרים", 32 עמודים. כריכה קשיחה, מחיר לצרכן 54 ₪. מנוקד. להשיג בכל חנויות
ספר חדש בסדרת "הספר הראשון שלי": החלל

"החלל" מאת אמילי בון, בהוצאת "דני ספרים", הוא ספר נוסף בסדרת "הספר הראשון שלי". זהו הספר המושלם עבור ילדים הרוצים לדעת הכול על החלל. הוא מלא בתמונות מקסימות ובהמון עובדות מרתקות, הכתובות בצורה פשוטה וברורה עבור הקוראים הצעירים והסקרנים.
הילדים ילמדו על נושאים רבים הקשורים בחלל: מהו החלל, הירח והכוכבים, שיגור טילים ואסטרונאוטים, מהי תחנת חלל, מערכת השמש ועוד. הם ילמדו גם על חייו של כוכב, על הגלקסיות ואפילו על צפייה בכוכבים.
"הספר הראשון שלי: החלל" מאת אמילי בון, איורים: לי קוסגרוב, מאנגלית: חגי ברקת, הוצאת "דני ספרים", 32 עמודים. כריכה קשיחה, מחיר לצרכן 54 ₪. מנוקד. להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: kria.co.il-www.siman
משחקינגליש מאת יעל רוטנברג
לימוד אנגלית למתחילים בדרך חווייתית ומהנה

"משחקינגליש" מאת יעל רוטנברג בהוצאת דני ספרים הוא ספר-משחק ייחודי ביותר. בצד אחד של העמוד לומדים נושא קליל באנגלית, ובצד השני – משננים אותו באמצעות משחק מהנה שמניע את הילד לחזור ולהגות שוב ושוב את המילים שזה עתה למד. בעזרת משחק "סולמות וחבלים" נלמד את שמות הצבעים באנגלית, בעזרת משחק "זיכרון" –שמות של חיות וכן הלאה. לספר מצורפים 4 חיילי משחק וקוביות.
ללימוד בעזרת משחק יתרונות עצומים: המשחק עוזר לשחקן להפנים ולעבד את החומר באופן משמעותי ועמוק יותר. ההנאה שבמשחק, האתגר והרצון לנצח מדרבנים אותו לרכוש את הידע ודרך החוויה הזו, הפעילה והמהנה, הוא סופג את החומר ביתר שאת.
אז קדימה, בחרו את המשחק החביב עליכם והתחילו לשחק – וללמוד אנגלית!
יעל רוטנברג, אם לשלושה ילדים, עוסקת בתחום הלמידה הבלתי פורמלית ומוציאה ספרים לילדים בתחום זה, בהם רבי המכר עברינגליש, קל לצייר, קל להצליח במבחן ועוד.
"משחקינגליש" מאת יעל רוטנברג. הוצאת "דני ספרים". עמודים קשיחים, מחיר לצרכן 98 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: kria.co.il-.simanwww
חברת "קודקוד" משיקה בימים אלה מגוון משחקי קופסא חדשים לקראת חג פסח, המאופיין על פי המסורת הישראלית כחג של מתנות האפיקומן. חג הפסח נחשב גם לחג רב מכר בענף הצעצועים והמשחקים עם עלייה של עשרות אחוזים במכירות. לדברי אלי דגני מנהל השיווק בחברה, "המכירות מגיעות לשיא בד"כ בימי חול המועד, כאשר הסבים והסבתות, ובני משפחה אחרים, מגיעים עם הילדים לחנויות לממש את מתנת האפיקומן שהובטחה להם בליל הסדר".
בין המשחקים החדשים:
1. מסיבת מנגל - המשחק מכיל מתקן מנגל, רשת, 16 פרטי מזון (בשר, עוף, דגים וירקות), מלקחיים, חוגה מסתובבת דף מדבקות והוראות משחק. אופן המשחק - מסובבים את החוגה כדי לדעת איזו פריט מזון יש להניח על הגריל ובהתאם למה שמורה החוגה אם הפריט נמצא על הגריל סימן שהוא מוכן ויש צורך להוריד אותו מהמנגל בזהירות, כי אחרת המנגל קופץ. השחקן הראשון שמצליח לאסוף שלושה פרטי מזון הוא המנצח!. מחיר – 129 ₪

2. מיסטר שף- בובת שף שמן שמאכילים אותו המבורגרים בכל מיני צבעים ותוך כדי האכילה בטנו תופחת עד שהחגורה מתפוצצת!! אופן המשחק- מטילים קובייה ומאכילים את השף בהמבורגר בהתאם לצבע שהתקבל בקובייה. השחקן שהחגורה התפוצצה בתורו הוא המנצח.
מחיר- 149 ₪

3. ממלכת הזמן- המשחק עוסק בתהליכים המחזוריים המתחוללים בטבע ומלמד את הילדים על השינויים שחלים בחי ובצומח. המשחק מבוסס על פעילות מסלול "המסע לתיקון ממלכת הזמן" של מוזיאון הילדים בחולון. מיועד לילדים בגילאי 4-7.
מטרת המשחק היא למצוא סדרות של תהליכים מחזוריים בטבע ולצבור חמישה שעוני פרס כחולים. התהליך המחזורי במשחק מורכב משלושה כרטיסים שונים שלכולם מסגרת באותו הצבע וכל אחד מייצג שלב אחד במחזור.
מטרת המשחק - היא למצוא סדרות של תהליכים מחזוריים בטבע ולצבור חמישה שעוני פרס כחולים. התהליך המחזורי במשחק מורכב משלושה כרטיסים שונים שלכולם מסגרת באותו הצבע וכל אחד מייצג שלב אחד במחזור. לדוגמא: זחל, גולם ופרפר במסגרת צהובה. על הילדים להפוך את שעון החול שנמצא במשחק ולנסות ולמצוא את כל 3 הכרטיסים המראים את התהליך המחזורי של הפרפר ולסדרם על פי סדר התרחשותם בטבע, סידרתם נכון את הסדרה המחזורית? זכיתם בשעון כחול. הראשון שצבר חמישה שעונים כחולים הוא המנצח. מחיר- 139 ₪

4. משוך בגזר- המשחק מכיל גבעה, ארנב ו-12 גזרים, חוגה ארבעה סלים בצבעים: סגול, כחול, צהוב ואדום הארנב יושב בראש הגבעה יומם וליל ושומר על הגזרים שלו והשחקנים צריכים לגנוב אותם בזהירות, כדי שהארנב לא ירגיש שגונבים לו את הגזר אחרת הוא קופץ.
אופן המשחק- מסובבים את החוגה כדי לדעת כמה גזרים עלינו להוציא מהגינה שלו ואוספים את הגזרים לסל. יש לאסוף כמה שיותר גזרים ולתפוס את הארנב כשהוא מזנק מעלה.
מחיר – 99 ₪.
ניתן להשיג בחנויות למשחקים ולצעצועים המובחרות וכן באתר החברה http://www.kodkod.co.il/
"טופ פליי ישראל" מציגה את הלהיט החדש לילדים – "ניטרוG" – מכסחי הפעלולים בשלל דגמים מרהיבים! – לאסוף אותם, להתחרות ולשחק עם החברים!


חברת "טופ פליי ישראל", יבואנית ומשווקת צעצועים של מגוון מותגים מובילים, בהם Carrera-RC, Smoby, DICKIE TOYS, HELLO KITTY ועוד, משיקה לחג הפסח את הלהיט החדש שכובש את ילדי העולם והגיע לישראל! – "ניטרו G" – "מכסחי הפעלולים" מגניבים ביותר, אשר מקפיצים ומעיפים אותם במהירות בהינף האצבע! וניתן לבצע איתם תרגילים ופעלולים למשחק ותחרות עם החברים.
רוכבי ה"ניטרו G", הבנויים כגליל עם זוג גלגלים, מוצעים במגוון של 60 דגמים ועיצובים מרהיבים נפוצים ונדירים לאיסוף ולמשחק, כאשר ניתן ליצור שילובים חדשים נוספים שאוהבים על ידי החלפת הצמיגים והחישוקים שלהם בקלות.
עם מכסחי ה"ניטרו G" ניתן להמציא מגוון של משחקים ותחרויות מדליקות, כגון – תחרות הקפצת ה"ניטרו "G אל תוך סל או כל כלי אחר, לנסות להשחיל את ה"ניטרו "G אל תוך גליל, להקפיץ על רמפות משוכללות המוצעות בצעצועי הסדרה, או עם רמפות שבונים לבד כיד הדימיון עם חפצים שיש בבית (ספרים, סרגלים, כלי מטבח ועוד).
צעצועי "ניטרו G" כוללים מגוון מוצרים במגוון גדלים של מארזים. המארזים הגדולים כוללים רמפה משוכללת לבנייה (לבחירה מגוון דגמים) ורוכב ניטרו G. ניתן לרכוש כמה רמפות לגוון המשחק והעניין, ולבנות מסלולי מכשולים מאתגרים המשלבים רמפה מוכנה וחפצים נוספים.
סרטונים להמחשה:https://www.youtube.com/channel/UCBtx133uBy6KOIcy26YEC7g
מתאים לגילאים: 6 – 10.
מחירים: 19.90 ₪ ליחידה ניטרו G; 24.90 ₪ לניטרו G במארז; 59.90 ₪ לאריזה כפולה המכילה 2 יחידות ניטרו G וצמיגים וחישוקים להחלפה; מארז הכולל רמפה משוכללת עם ניטרו G נדיר ב- 89.90 ₪. (הרמפות מוצעות במגוון דגמים).
להשיג ברשתות: הפיראט האדום, כפר השעשועים, עידן 2000, ביג טויס, הפנינג, להיט בראש ועוד.
רגל על רגל

משחק רביעיות מצחיק לכל המשפחה
ומעלה 5 מגיל
איך משחקים? ללא מילים! - מריכיבים רביעיות על ידי חיקוי מדוייק של תנועת הרגליים שעל הקלף.
. משחק מלא הומור ויצירתיות ?
. מפתח מוטוריקה גסה ויכולת הבחנה חזותית ?
כל משתתף ,בתורו ,מבקש מאחד
המשתתפים האחרים קלף שישלים את אחת הרביעיות שבידיו.
איך ?ללא מילים !רק על ידי חיקוי מדוייק של תנועת הרגליים שעל הקלף
משחק חדש – "רגל על רגל" – משחק רביעיות לכל המשפחה, בו מרכיבים רביעיות על ידי חיקוי תנוחת הישיבה שעל הקלף.
המשחק מצטרף לסדרת המשחקים ללא מילים - "פרצופים מצחיקים", "מה זה הרעש הזה?" ו"תחזיקו אצבעות!" .
"רגל על רגל" במבצע השקה בסטימצקי ב 29.90 ש"ח (במקום 49.90 ש"ח) עד סוף החודש.
מצ"ב מידע על המשחק וקישור לסרטון אודותיו - https://www.youtube.com/watch?v=E4MIqucWNck
סרטון כל המשחקים בסדרה: https://www.youtube.com/watch?v=jKCnYjSgDsU
לקטנטנים משחקים וצעצועים של חברת BBK
חברת BBK, המתמחה ביבוא, שיווק והפצה של מוצרי תינוקות וילדים והיבואנית הבלעדית של מכלול מותגים מובילים בעולם בתחום התינוקות, מציעה לחנוכה, מגוון מתנות ובהן משחקים וצעצועי התפתחות חדשים המתאימים לתינוקות וילדים עד גיל שנתיים.


306178.jpg
306175.jpg

אחת החברות הוותיקות בתחום הינה חברת BBK- ב.ב. קשרים שיווק ומסחר בע"מ. בעלי החברה הם שלי ורפאל בנימין. החברה מתמחה ביבוא, שיווק והפצה של מוצרי תינוקות עד גיל שנתיים ועושה זאת בהצלחה למעלה מעשרים שנה. היא החלה את פעילותה בשנת 1995 ומאז ועד היום צברה ידע וניסיון בתחום זה. בין היתר מייבאת החברה מותגים כמו- מקלארן, דיסני, בייבי אינשטיין, מנצ'קין, לאמאז' ועוד מותגים טובים וידועים. המוצרים הינם מהקטגוריה של טיפול וטיפוח התינוק, צעצועים כמו- נשכנים, רעשנים, צעצועי התפתחות שונים, טרמפולינות, טיולונים, עגלות ומוצרי בטיחות. המוצרים משווקים לכ- 400 חנויות ברחבי הארץ וניתן למצוא אותם ברשתות למוצרי תינוקות כמו גם בחנויות עצמאיות.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה